مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-23سياسي

10 شب 10 منبر| علوی تهرانی: 3 گروه آدم هایی که از فرشته ها بهترند


خداوند بین تمام مخلوقاتش، آفرینش انسان را مهم ترین خلقتش می داند و به او برتری هایی داده است.

البته این به معنای برتری فرد به فرد انسان ها نیست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری شب دوم محرم در مسجد حضرت امیر(ع) در قالب حسینیه مجازی شب گذشته شنبه 1 شهریورماه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی برگزار شد.

  حجت الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی در این مراسم طی سخنرانی با موضوع سقوط انسانیت اظهار داشت: خداوند بین تمام مخلوقاتش، آفرینش انسان را مهمترین خلقتش می داند و به او برتری هایی داده است که یکی از آن ها این است که انسان برتر از ملک است البته این به معنای برتری فرد به فرد انسان ها نیست بلکه مقام انسانیت برتر است.

وی با اشاره به اینکه سه گروه در میان انسان ها داریم که یکی از آن ها انبیاء و مقام نبوت هستند که این 124 هزار نفر از سوی خدا انتخاب شدند و برتر از ملک هستند، گفت: در میان انبیاء پیامبر اسلام و 12 وصی ایشان شامل این حدیث هستند که پیامبر(ص) به امیرالمومنین(ع) می فرماید: خدا مخلوقی بهتر از و محترم تر از من نزد خود ندارد که امیرالمومنین(ع) می فرماید: شما برتر هستید یا جبراییل؟ و ایشان می فرماید: خداوند تمام انبیاء را از ملائک مقرب برتری داده است و من را برتمام انبیاء و مرسلین برتری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شب 10 منبر| علوی تهرانی: 3 گروه آدم هایی که از فرشته ها بهترند

10 شب 10 منبر| علوی تهرانی: 3 گروه آدم هایی که از فرشته ها بهترند